Projekt “Akademia lepszego życia” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Cel projektu: podniesienie kompetencji społeczno- zawodowych 64 osób (38 K, 26 M) w wieku aktywności zawodowej 18-64 lata zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym osoby bezrobotne, które w pierwszej kolejności wymagają aktywizacji społecznej zamieszkałych na terenie pow. łódzkiego wschodniego, zgierskiego, brzezińskiego, pabianickiego lub m. Łódź (teren ŁOM) poprzez udział w kompleksowym i zindywidualizowanym wsparciu zawierającym instrumenty aktywizacji społ., edukacyjnej i zaw. Przeprowadzonym w terminie 01.01.2020-30.04.2021 r.
Do zadań realizowanych w projekcie należą:
- Określenie ścieżki reintegracji społeczno- zawodowej podczas indywidualnych spotkań z psychologiem i doradcą zawodowym.
- Indywidualne poradnictwo psychologiczne i specjalistyczne oraz warsztaty reintegracji społeczno- zawodowej.
- Kurs komputerowy.
- Szkolenia zawodowe.
- 3- miesięczne staże zawodowe.
- Pośrednictwo pracy.
Grupa docelowa projektu: kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej
Czas realizacji projektu:
01.01.2020-30.04.2021
Wartość projektu: 975 652,81 zł
Kwota dofinansowania: 901 972,81 zł
Wkład UE: 829 304,89 zł
- załącznik nr 1- OPZ – 28.04.2020
- załącznik nr 3 – Formularz ofertowy – 28.04.2020
- załącznik nr 3 – Formularz ofertowy – poprawiony z dnia 30.04.2020
- załącznik nr 4 – oświadczenie – 28.04.2020
- załącznik nr 4 a- wykaz – 28.04.2020
- załącznik nr 5- klauzula informacyjna- 28.04.2020
- załącznik nr 1 do zapytania ofertowego_opis przedmiotu zapytania 06.07.2020
- załącznik nr 3 do zapytania ofertowego_formularz ofertowy 06.07.2020
- załącznik nr 4 do zapytania ofertowego_Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu podmiotu z udziału w postępowaniu
- załącznik nr 4a do zapytania ofertowego_wykaz osób
- załącznik nr 5 do zapytania ofertowego_klauzula informacyjna
- załącznik do umowy_szczegółowy wykaz pośrednictwa pracy
- załącznik do umowy_protokół odbioru
- załącznik do umowy_lista obecności do dziennika zajęć
- załącznik do umowy_karta usługi psychologicznej_spotkania indywidualne
- załącznik do umowy_karta usługi psychologicznej_IŚR
- załącznik do umowy_karta usługi doradczej
- załącznik do umowy_dziennik zajęć
- załącznik do umowy_karta pośrednictwa pracy
- załącznik nr 1- OPZ z dnia 27.08.2020
- załącznik nr 3 do zapytania ofertowego_formularz ofertowy z dnia 27.08.2020
- załącznik nr 4 do zapytania ofertowego_Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu podmiotu z udziału w postępowaniu z dnia 27.08.2020
- załącznik nr 4a do zapytania ofertowego_wykaz osób z dnia 27.08.2020
- załącznik nr 5 do zapytania ofertowego_klauzula informacyjna z dnia 27.08.2020
- załącznik do umowy_lista obecności do dziennika zajęć
- załącznik do umowy_dziennik zajęć
- załącznik nr 1- OPZ
- załącznik nr 3 do zapytania ofertowego_formularz ofertowy
- załącznik nr 4 do zapytania ofertowego_Oświadczenie o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu podmiotu z udziału w postępowaniu
- załącznik nr 4a do zapytania ofertowego_wykaz osób
- załącznik nr 5 do zapytania ofertowego_klauzula informacyjna
- załącznik do umowy_lista obecności
- załącznik do umowy_lista potwierdzająca odbiór skryptów szkoleniowych
- załącznik do umowy_lista potwierdzająca odbiór cateringu
- załącznik nr 1- formularz ofertowy
- załącznik nr 2-oświadczenie o braku powiązań
- załącznik nr 2a lub 2 b
- załącznik nr 3
- załącznik nr 4 do zapytania ofertowego_klauzula informacyjna
- zapytanie ofertowe nr 5 z dnia 17.11.2020(1)
- załącznik nr 1- formularz ofertowy
- załącznik nr 2-oświadczenie o braku powiązań
- załącznik nr 2a lub 2 b
- załącznik nr 3
- załącznik nr 4 do zapytania ofertowego_klauzula informacyjna
- załącznik nr 1- formularz ofertowy
- załącznik nr 2-oświadczenie o braku powiązań
- załącznik nr 2a lub 2 b
- załącznik nr 3
- załącznik nr 4 do zapytania ofertowego_klauzula informacyjna
- załącznik nr 1- formularz ofertowy
- załącznik nr 2a lub 2 b
- załącznik nr 3
- załącznik nr 4 do zapytania ofertowego_klauzula informacyjna
- załącznik nr 1- formularz ofertowy
- załącznik nr 2a lub 2 b
- załącznik nr 3
- załącznik nr 4 do zapytania ofertowego_klauzula informacyjna
- załącznik nr 1- formularz ofertowy
- załącznik nr 2-oświadczenie o braku powiązań
- załącznik nr 2a lub 2 b
- załącznik nr 3
- załącznik nr 4 do zapytania ofertowego_klauzula informacyjna
ul. Jana Kilińskiego 21
90-205 Łódź
tel. 42 255 77 00 tel./fax 42 255 77 01
Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00
Zarezerwuj miejsce już dziś!